У рамках підготовки до Міжнародного туристичного форуму в Херсоні відбулася презентація каталогу пропозицій туристичного сезону 2012 року в Херсонській області.
Каталог поділений на невеликі інформаційні блоки, які міститимуть максимум конкретної інформації про туристичну пропозицію українською та англійською мовами.
Особливістю туристичного каталогу 2012 року стала спеціальна можливість отримати більше інформації про туристичні об’єкти за допомогою QR-коду, який розміщуватиметься поряд із кожним блоком інформації.
При наведенні на зображення цього коду камери смарт-фону або планшетного комп’ютера спеціальна програма, яку можна завантажити та встановити на будь-яку смарт-платформу забезпечить перехід на сторінку інтернет-сайту відповідного туристичного об’єкта.
Перший пілотний випуск буклету запланований на 18 квітня. Розповсюджуватись буклет буде безкоштовно, запланований тираж – 2 тис екземплярів.
Довідка. QR-код (від англ. Quick response — швидкий відгук): двовимірний штрих-код, розроблений японською фірмою Denso-Wave. У цьому штрихкоді кодується різноманітна інформація, що складається з символів (включаючи кирилицю, цифри та спецсимволи). Найчастіше таким чином кодується адреса сайту, телефон, електронна візитка, координати місця розташування і так далі. Один QR-код може містити 7089 цифр або 4296 букв.