Шановні Херсонці, з метою попередження аварійних ситуацій та уникнення можливих непорозумінь, ПАТ “Херсонгаз” звертається до споживачів газу багатоповерхових та приватних житлових будинків не перешкоджати діяльності працівників аварійних служб, зокрема, що стосується доступу до газових мереж безпосередньо у житловому приміщенні.
Адже відповідно до пункту 2 статті 19 Закону України “Про засади функціонування ринку природного газу” споживач зобов'язаний забезпечувати доступ представників підприємства/організації, що обслуговує систему газопроводів, до якої під'єднаний споживач, до вузлів обліку газу (у тому числі для встановлення вузлів обліку газу), які розміщуються на території споживача.
Кожен працівник, викликаний за аварійним номером 104, має відповідне службове посвідчення і право увійти до будь-якої частини помешкання для здійснення технічної перевірки системи газопостачання.
Відповідно до пункту 29 постанови Кабінету Міністрів України від 5 липня 2006 року N 938 “Про затвердження Типового договору про надання населенню послуг з газопостачання та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 1999 року N 2246 ”, ПАТ “Херсонгаз” має право припиняти постачання газу споживачеві у разі перешкоджання у доступі до внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів у випадках.
Переконатися у повноваженнях працівника ПАТ “Херсонгаз”, який завітав до приватного помешкання, можна за телефонами:
- для перевірки повноважень контролера — 32 76 40;
- для перевірки повноважень слюсаря — 51 14 01;
- для перевірки повноважень працівників аварійної служби — 104.
Нагадуємо, що своєчасне виявлення витоків газу та попередження аварійних ситуацій не тільки забезпечить якісну експлуатацію газового обладнання у побуті, а й може врятувати життя!
Прес-служба ПАТ “Херсонгаз”